perjantai 31. tammikuuta 2014

Viikon tapahtumia

Mulla on ollut ihan älyttömän kiireinen viikko. Meillä on koeviikko, mutta vaikka mulla ei olekaan ollut kokeita niin silti sitä tekemistä on aina löytynyt. Tiistaina mulla oli kokeen tilalla vapaata, joten nukuin pitkään. Keskiviikkona sitten meillä oli tupla_vanhojentanssitreenit ja tuli kyllä tarpeeseen. Torstaina sitten oli uskonnon koe, mutta sekin oli soveltava ryhmässä tehtävä koe, eli meillä sai olla koneet, kirjat ja muut materiaalit esillä ja tehtiin yhteistyötä. Tänään olin sitten saikulla päänsäryn vuoksi, eikä mulla olisi ees ollut koetta. Nyt sitten kuumotellaan mun matikka 5 ja 6 kokeita, jotka sattuu olemaan peräkkäin, maanantaina ja tiistaina, ja matikka ei ole koskaan ollut mulle mikään helppo aine. Mutta kyllä sitä motivaatiota on tullu opiskeluun, sillä tämän jälkeen mulla ei oo enää lukion aikana koskaan matikkaa!

Maanantaina äiti kysy multa, että jos haluan, niin voitais lähteä käymään Kokkolassa vähän shoppailemassa vanhoihin koruja ja muuta mitä tarviin. No korut löysin, kaula- ja korvakorut sekä tiaran, mutta kaikki muu jäi vielä uupumaan, joten siksipä suunnitelmissa olisi kysyä, että käviskö iskä mua pyöräyttämässä vähän kaupoilla tiistain jälkeen kun on tuet tullu. Muuten on aina mun tuuria, että kun on tarkat suunnitelmat mitä mun pitää ostaa ja rahaa ei ole ylimäärästä, niin tietenkin just sillon ginan pitää olla täynnä kaikkia ihania ja tyttömäisiä vaatteita... Murr. Haikein mielin lähdin sieltä kun en voinut kotiuttaa paria aivan ihanaa vaatetta.
Pikaisten shoppailujen jälkeen kävästiin vielä hesessä syömässä ja ajeltiin takaspäin.

Tuohon maanantain iltaan liittyy vielä yksi asia, mutta siitä ajattelin kertoa vasta kun kirjoitan postauksen pojista. Aattelin siis tosissani toteuttaa sen. Ehkä jo tänään tai huomenna.

En mä oikeastaan muuta fiksua ole tehnyt, no kävin yhdessä konsertissa.
 Mutta silti tuntui, että aikaa ei ollut sen verran, että olisin yhden postauksen saanut tehtyä.

Harvinaisen tylsä ''tällaisia asioita olen tehnyt viikolla''- postaus.
Mutta näistä asioista mä tykkään kirjoittaa ja kertoa.

Lisäksi muuten mä oon ajatellut, että tekisin sellaisen esittelypostauksen itsestäni, jos nyt sattuis että joku aivan musta tietämätön ihminen eksyy lukemaan tätä blogia.
Eli siis jos mulla nyt riittää puhtia, niin tän yön aikana tulee kaksi postausta vielä. En malttais jättää mitään huomiselle. Nyt pääsin tähän kirjoittamisen makuun, niin en osaa enää lopettaa.

Hihi, joo siirryn seuraavan postauksen kimppuun!

<3: Nea




Ei kommentteja: