sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Vähän kuumottelee

Tai okei, mua kuumottelee oikeasti ihan hitosti.
Tässä sitä taas mietitään, että MIKSI JÄTIN KAIKEN VIIME TINKAAN. Tai en mä vielä ole jättäny ku vaan kirjotuksiin lukemisen.. Tässä vaiheessa mun olisi pitäny lukea jo kaikki kolme terveystiedon kirjaa läpi ja pitäis olla muistiinpanoja tehtynä ja kirjojen pitäis olla täynnä alleviivauksia, vaan kuinkas kävikään.
Tosiaan keskiviikkona 12.3. TERVEYSTIEDON KIRJOITUKSET ja lukemisessa oon edenny vaan ekasta kirjasta pari ekaa sivua alleviivauksineen. Joten hieman kuumottelee. Mut mä nyt luen huomisesta alkaen oikeasti ahkerasti ja luotan itteeni, niin enköhän mä läpi pääse.
Muitakin koulujuttuja on rästissä, mutta nyt ahkerana tein äidinkielen rästitehtävät alta pois. Vielä olis kirjan lukeminen ja siitä pitää tehdä sellanen juttu, mikä esitetään luokalle (vihaan niitä..), historian viikkotehtävät (joista aluksi ajattelin, että teen joka viikko sen yhden, ettei vaan jää sitten viimeiselle illalle ennen palautuspäivää, mutta en tietenkään ole niitäkään aloittanut..) ja psykan tehtävät varmaan kymmenestä kappaleesta (oon tehny vaan ekan kappaleen tehtävät ja en vielä edes omista kirjaa..).
Kivsut mulle.

Mutta on tässä elämässä jotain ihan kivaakin, varasin nimittäin itelleni hiustenleikkuuajan ja torstaina leikattiin huonot latvat pois, vähän kerrostettiin ja ajeltiin sivusiili! Ah, pää keveni taas sen 10kg, latvat on hyvässä kunnossa ja sivusiili on vaan niiin ihana Edellis leikkauskerrasta taitaa ollaki jo vuosi, joten jo oli aikakin.


Perjantaina sitten otin koulusta vapaata ja hyppäsin Nitan kanssa aamulla linkkaan ja mentiin kahestaan Kokkolaan viettämään siskospäivää. Käytiin shoppailemassa ja syömässä Pedrinaksessa, omnom. Itelleni löysin topin, mikä näkyyki tuossa kuvassa, sitten ihanan pinkin tms hupparin, harmaat normikengät valkoisilla nauhoilla (H&M saa kympillä niitä kivsun värisinä!!) ja sit sellasen kulmien piirtämistsydeemin. En ihan älyttömiä voinu tuhlailla, koska rahaa meni linkkamatkoihin jo ihan riittävästi ja jollaki pitäis elää koko maaliskuu.. Mutta oli erittäin kiva päivä!

Mitäs muuta. Kotona meillä puhaltaa muutoksen tuulet, mutta niistä lisää vähän myöhemmin kun on enemmän ajankohtaista ja sillain.
mutta mä taidan lopettaa tän postauksen tähän, sillä oon räjähtämispisteessä. Tää ikivanha paskakone jumittaa lähes koko ajan, joten musiikin kuuntelusta ei tuu yhtikäs mitään ja tää kirjottaminen on aika raivostuttavaa ku teksti tulee vähän jäljessä, joten

Kauniita unia, oman kullan kuvia!

<3: Nea

Ei kommentteja: